instagram

26 Mart 2018 Pazartesi

çılgın saçlar 👧🏻💆🏻💇🏻🤦🏻

Evvel zaman içinde 
Kalbur saman içinde
Bir kuaför varmış
Arı gibi çalışırmış
Her giden memnun
Mutlu mesut ayrılırmış
Günlerden bir gün
4 arkadaş çıkıp gelmiş
Oturmuşlar kuaför koltuğuna
1. si "Önce benim saçımı yap." demiş
2. si "Olmaz önce ben, önce ben" diye ısrar etmiş
3. sü "Önce ben adım attım dükkana önce ben adım attım dükkana" diye söylenmiş
4. sü "Koltuğa ilk oturan bendim." ama diye başlamışlar tartışmaya..

Kuaför düşünmüş taşınmış hepsinin saçını aynı anda tamamlamaya karar vermiş..1. olanın saçının yarısını kıvır kıvır yapıp kalanını sonra tamamlamak üzere bırakmış, 2. olanın saçının yarısını düz fön çekip kalan yarısını sonra tamamlamak üzere bırakmış, 3. olanın saçının yarısını dalga dalga yapıp kalan yarısını sonra tamamlamak üzere bırakmış, 4. olanın saçının yarısını lüle lüle yapıp kalan yarısını sonra tamamlamak üzere bırakmış ki aaaa o da ne elektrikler kesilmez mii.......





hikayeyi tamamlatmak minik mucitlerinize kalmışş... Şimdiden kolay gelsin 












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder