instagram

26 Mayıs 2018 Cumartesi

mezuniyet el pankartları ve mezuniyet yemini

Okulların kapanmasına sayılı günler kala tüm sosyal medya hesaplarımızı büyük tehlike bekliyor diyebilirim :) 7 sinden 27 sine anasınıfından üniversitesine büyük bir grup yakın zamanda sosyal medyaya yükleyeceği fotoğrafları düşünüyor. çok değil bir kaç güne her yer buram buram kep kokacak :)  Rulo haline getirilmiş belgeler diploma niyetine paylaşılacak..

Sosyal medyayı meşgul edecek gündemi yakından takip ettiğim için (malum önümüz karne mezuniyet yıl sonu) bu eğlenceli el pankartlarını hazırladım.. bazılarınız muhakkak ki gereksiz görecek.. onları gerekli gördükleri etkinliklerle baş başa bırakıyor ve kolay gelsin dileklerimi iletiyorum.. biz yapacaklarımıza bakalım.. şahsen ben isterdim ilkokul arkadaşlarımla şöyle komik el pankartlarıyla sırıtıp yanak yanağa omuz omuza pozlar vermeyi..  her sene sadece 1 tane okulun girişinde çektirdiğimiz nizami sıralanıp arkamıza da sınıf öğretmenimizin olduğu tek kare fotoğraflarla yetinmemiş olurdum şimdi..

Buradan İzmir Bornova Ali Suavi İlkokulu 1991-1998 mezunlarına ve sınıf öğretmenim  Emine Öztaş'a selamlarımı ileterek sizleri pankartlarla baş başa bırakıyorum. Son olarak internette bulduğum anlamlı öğrenci yeminini de belki işinize yarar düşüncesiyle araya sıkıştırmak istedim.. hazırlayan öğretmenimin emeğine sağlık.. Eğer bu yazımı okuyorsa ismini eklemek isterim metnin sonuna :) duyurulur kendisine.. 









ÖĞRENCİ ANDI

Her zaman en uslu, en akıllı, en çalışkan olacağıma;

Çok temiz, düzenli, dikkatli olacağıma;

Karşılaştığım bütün kurallara, sürekli uyacağıma,

Her alanda, üstün başarı göstereceğime,

Her koşulda, büyümüş de küçülmüş gibi, davranacağıma,

Önüme ne konursa yiyeceğime, yap dediğinizi yapacağıma,

Yapma dediğinizi yapmayacağıma,

‘söz veriyorum’.. desem de inanmayın.

Çünkü ben, henüz çocuğum!..

Ama endişelenmeyin, sizden aldıklarımla,

En azından, size benzeyen bir, yetişkin olacağım.

Ben dengeli ama coşkulu, bağımsız,

Özgür ama duyarlı, kendisini ve çevresini seven,

Mutlu bir insan olmak istiyorum,

Kendime, aileme ve ülkeme karşı,

Sorumluluklarımı, yerine getireceğime

SÖZ VERİYORUM..
























































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder