instagram

5 Mayıs 2022 Perşembe

annelere hediye

  Sayfaları bilgisayarınıza indirmek çok kolay.. Eğer laptoptan giriş yapıyorsanız ve google arama çubuğunu kullanıyorsanız hepten kolay.. Resmin üzerine tıkayıp açılan pencereden sağ tuş ile resmi farklı kaydet seçeneğini seçebilirsiniz.


Telefonunuzdan giriş yapıyorsanız ve instagramda profil resminin altındaki açıklamadan bloga giriş yapıyorsanız linki tıklayıp adres çubuğu olan yerdeki alt alta üç noktadan SAMSUNG İNTERNETTE AÇ (samsung kullanıyorum ben) sekmesini seçmeniz gerekiyor. açılan pencereden hangi resmi telefonunuza indirmek istiyorsanız resmin üzerine uzuncaaa basmanız yeterli  

🙋🏻🙋🏻 Sınıfınızda uygulayabileceğiniz yüzlerce etkinlik önerileri icin instgram sayfamiz 👇🏼👇🏼 

                                    BURADA

Yüzlerce uygulamalı etkinlik oyun ritim çalışmaları deneyler ve daha fazlasını bulacağınız youtube kanalımız 👇🏼👇🏼  

                                      BURADA


toplamda 2 sayfa olan etkinliği a 4 kağıdına isterseniz önlü arkalı tek sayfa çıktı alıp  uygulatabilirsiniz. isterseniz de 2 sayfa çıktı alıp birbirine yapıştırarak uygulatabilirsiniz. kağıt ince olursa tek sayfa çıktı aldığınızda önlü arkalı olarak yazılar arka tarafa geçebiliyor. 

















Annem;
Daha küçücükken kelimeleri söyleme çabalarımı, minicik adımlarla sana doğru yürümemi, kollarını açarak beni sımsıkı kucaklamanı, hızımı alamayıp düşe kalka sana koşmamı, ilk ayrılışımızı, okula ilk gidişimi, sevdiğim sevmediğim pişirdiğin tüm yemekleri yediğimi, her anı hepsini hevesle gözlerin dola dola gururla izledin. Biliyorum kalbinde beni büyütmenin bir şeyleri başarmış olmanın anne gururu ve yine benim büyüdüğüme şahit olmanın verdiği hüzün var. Gün geçtikçe büyüyorum. Birlikte büyüyoruz. Sana büyüdüğüm zaman özleyeceğin her dokunduğunda "Bu kadar küçük müydü ellerin?" diye bakıp özlemle hatırlayacağın küçücük ellerimin izini bir anı olarak hediye ediyorum. Bugün senin günün ve ben iyi ki senin evladınım. 
ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN  BAL ANNEM...













3 yorum: