instagram

6 Kasım 2023 Pazartesi

günlük plan değerlendirme örnekleri

5 SAYFALIK ÖĞRETMEN AÇISINDAN DEĞERLENDİRME, ÇOCUK AÇISINDAN DEĞERLENDİRME, PROGRAM AÇISINDAN DEĞERLENDİRME RAPORUNU WORD FORMATINDA BİLGİSAYARINIZA  VEYA TELEFONUNUZA  İNDİRECEĞİNİZ ADRES 

                BURADA

RAPOR ÖRNEKLERİNDEN BİRKAÇ TANESINI BURAYA EKLİYORUM.

Öğretmen Açısından:

Gün sonunda yapılan değerlendirme saatinde çocuklarımın en çok hangi etkinliği yapmaktan keyif aldıklarını belirledim. Bir sonraki haftanın günlük eğitim akışında o etkinliğe ağırlık vermeye karar verdim.

Gün boyunca yapılan tüm etkinliklerde çocukların dikkatini çekmede, katılımlarını sağlamada oldukça başarılıydım.

Etkinlikler sırasında değişik materyaller kullanmam çocukların çok ilgisini çekti.


Program Açısından:

Gün sonunda çocuklarla çember saati yaparak günlük değerlendirmemizi yaptık.

Program çocukların gelişim alanlarına ve hazırbulunuşluk düzeylerine göre hazırlandı. uygun olarak hazırlandı.

Bir etkinlikten diğerine geçiş akıcı bir biçimde düzenlendi.


Çocuk Açısından:

Oyun etkinliğiyle çocuklar eğlenceli vakit geçirdiler. Çocuklar etkinliklere ilgi gösterdiler.

Çocukların tümü etkinliklere severek ve isteyerek katıldılar.

Müzik etkinliğinde öğrendiğimiz şarkı öncesinde sanat etkinliğinde de arka fonda çaldığı için çocuklar şarkıyı çok çabuk öğrendiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder