instagram

7 Ocak 2017 Cumartesi

🐄🐄 Ben bir ineğimm 🐄🐄

🙌Son paylaşılan inekle🐄 ilgili o kadar çok mesaj aldım ki 🤓pazartesi video çekip bağlantı yerlerini gösterecektim ancak istanbulu etkisi altına alan yoğun kar yağışı 😁tatilin kokularını şimdiden yaymaya başladı⛄❄Ben de anlatabildiğim kadarını buradan anlatayım dedim yine takıldığınız yerleri fırsat buldukça yanıtlarım😉




🐄İneğin tasarımı lise arkadaşlarım seval & zeynep öğretmenlerime ait👏 ben de onlardan görüp bundan tam 3 yıl önce yapmıştım💕 koskoca evimi taşırken bunu da atmaya kıyamayıp kolilerden birine eşime çaktırmadan sokup taa İstanbullara kadar getirdim🚚



Gelelim yapımına 👉 orta boy ebatta bir kolinin yan tarafını çuvaldızla delip ipi, ucu dışarıda kalacak şekilde kolinin içinden geçirdim ☝ ipin diğer ucunu  kolinin açık olan ağız kısmından çıkarıp bu kısmı kapattım ve koliyi beyaz kartonla kaplayıp siyah benekleri hallettikten sonra inek resmini kuyruk olarak deldiğim tarafin tam karşısına  yapıştırdım🤗. 4 adet havlu kağıt rulosu da aynı kaplama işleminden nasibini alarak bacak vazifesi görmek üzere silikon tabancasıyla gövdeye yapıştırıldı 🙄. kuyruk kısmındaki ipi uzun tuttum ve diğer açık olan kısımdan çıkardığım ipin ucunu içine sulandırılmış sütle (ziyan olmasın diye 😉sulandırdım) doldurdum ve balona düğüm atar gibi eldivene düğüm attım ve alt kısımdan çıkardığım ipe sıkıca bağladım🙅.. kuyruk olarak sarkıttığım ipi  çekince memişler haliyle ineğin alt kısmına doğru çıktı 😀ve ben sarkmasın diye kuyruğa büyük düğüm atarak memeyi koliye sabitledim sonra çok büyük olmamak şartıyla harita çivisiyle 3 parmağı deldim

kollarını bağlayıp uslu duran çocuktan başlayarak👧👦 tek tek çağırıp bu keyfi onlara yaşattım🤗 diğerleri de sıkılmasın  diye bol sorular sorarak  konuya ağırlık verdim😉 işte süt nerden gelirden neler yapılıra kadar... İnstagramdaki Paylaşımdan sonra annelerden babalardan öğretmenlerden o kadar cok mesaj geldi ki 👏👏gördüm ki biz eğitime eğitimciye gitgide çok daha büyük önem veren koskocaman bir aile olmuşuz👊 hepinize yürekten teşekkür ederim.. Desenize Gelecek, gümbür gümbür gelecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder