instagram

2 Ocak 2017 Pazartesi

❄⛄ el yapımı ev yapımı kar küresi ⛄❄



🙌2016 yı uğurlayıp 2017 yi karşıladığımız şu günlerde çocuklarıma her zaman ki gibi ilginç ve farklı bir hediye vermek gayesiyle büyük bir arayış ve tarayış içine girdim  🎁 🤔ve nihayet kar küresi yapmaya karar verdim🤗 aslında yapımı çok basit ancak benim gibi ilk defa yapıyorsanız dikkate almanız gereken bir kaç noktayı buradan okumanızda fayda var✋ öncelikle çocuklarımın sanki gökten kar yağıyormuş ❄❄ gibi haydi şimdi bütün eller havaya pozunu🙌 cep telefonumla çekip renkli çıktı alarak PVC kaplattım.. (bu kimlik kartlarımızdaki şeffaf koruyucu kılıf olanlardan) ardından velilerimden kavanoz istedim ☺ tüm malzemeler bir araya gelince yapımına başladım💪kavanozların kapaklarına çıktı aldığım fotoğrafları ve önceki senelerden kalma simli kozalakları silikon tabancasıyla sabitledim👊


boşluklara köpük strafor yapıştırdım.. tutkalla.. ancak bu büyük hata oldu😔 çünkü tutkal bir süre sonra suda çözüldü ve güzelim şeffaf su bembeyaz oldu😯 benim çocukların resmi sanki siste kalmış gibi puslara gömüldü😣 bu sabitlemeyi tamamen sıcak silikonla yapmanızı tavsiye ederim✋ tüm straforların yapıştığından emin olduktan sonra (iyice sağa sola sallayıp serseme çevirene kadar salladım kapağı) kavanozun dibine aktar ya da eczaneden alabileceğimiz gliserinden bir kaç damla damlatıp göz kararı sim ekledim (ben beyaz kullandım kar gibi gözüksün diye 16 kavanozu 2 tüp simle hallettim)  strafor kullanmadım👎 çünkü ne kadar sallarsam sallayayım hiç batmadı uyanıklar👿😩  hazırladığım kapağı da hesaba katarak kavanozu tam kararında suyla doldurdum. Ne çok az,, ne çok fazla.. tam kararında bunun da çözümü deneme-yanılma.. sonra kapağı çok sıkı kapattım 💪ve suyun sızmadığından emin olduktan sonra kavanozu dilediğim gibi süsleyerek evlere gönderdim kırılmadığı müddetçe sonsuza kadar saklanabilecek bir hediye niyetiyle 🎁🎁sizlere tavsiyem dilerseniz önce bir tane yapın baktınız oldu sonra kendi resminizden  20-30 tane hazırlayın tüm sülaleye birer tane yapıp yollayın.. çevirdikçe salladıkça sizi hatırlasınlar 😁şaka bir yana  herkese şimdiden kolaylıklar dilerim..🙌



1 yorum:

  1. Yazınız çok güzel, tebrik ederim. Bizde şişme kar küresi üretiyoruz :) https://www.karkuresi.net adresinden inceleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil