instagram

5 Şubat 2017 Pazar

2. dönem başlıyooooorrrr 🙌🙌🙌

🙌yarın pazartesi.. hem de  ne pazartesi.. 900 bin öğretmen (Bunun içinde siz ve ben de varım) ve 18 milyon öğrenci ders başı yapacağız👍 iyi ki de yapıyoruz. okulumu ve öğrencilerimi çok özledim💕 insan huzurla çalışınca okulların açılmasını dört gözle bekliyormuş🤗

yarın 15 günlük tatilden sonra ben ne mi yapacağım🤔 çocuklarımı öncelikle tek tek kapıda; "Ooooo ne kadar büyümüşsün, boyun ne kadar uzamış, kiloda almışsın😉" nidalarıyla öpüp sarılarak ve onları çok özlediğimi söyleyerek karşılayacağım😚 Onlar benim için çok değerli ve bunu onlara hissettirmenin en güzel yolu sanırım bu👌 Gerçi biliyorlar Watsup grubumuzda ses kayıtlarımızla az hasret gidermedik 😆 Sınıfı onlar gelmeden düzenleyerek (eğitici masa oyuncakları, oyun hamurları ve malzemeleri, çeşitli boyalar ve kağıtlarla oluşturduğum masalarda)  tüm sınıf tamamlanana kadar diledikleri gibi vakit geçirmelerini sağlayacağım🙄 Çoğunluk sağlanınca çember yapıp elimdeki topla önce kendi tatilimin nasıl geçtiğini; işte kaç kitap okuduğumu, nerelere gittiğimi, nasıl gezdiğimi, hangi filmleri izlediğimi, internette kaç saat vakit geçirdiğimi (şaka şaka bunu tabiki de söylemeyeceğim ..) ballandıra ballandıra anlatacağım ve daha sonra topu kime atarsam onun tatilde neler yaptığını anlatmasını isteyeceğim👐 bu şekilde sınıftaki tüm çocukları konuşturup ve tatilde neler yaptıklarını öğrenip kısa bir hasret gidermenin ardından 2. dönem onlarla ilgili planlarımı; neler yapacağımızı, vaktimizi nasıl değerlendireceğimizi, havalar ısınınca nerelere gideceğimizi  anlatacağım ve 1. dönem konulan kuralların aynen geçerli olduklarını hatırlatarak 🤓 döneme tatlı yiyip tatlı başlayalım maksadıyla memleketten getirdiğim lokumlarımı dağıtıp çocukları sırf birbirleriyle hasret gidersinler diye merkezlerde serbest oynamalarına imkan sağlayacağım..☺

🚫Ben ilk gün çocukları etkinliklerle boğmak niyetinde değilim. bu yüzden akışına bırakıp biraz da gözlem yaparak sıkıştırabilirsem bir tane de oyun oynatarak günü tamamlamayı düşünüyorum..

Ancak cebimde her zaman her ihtimale karşı sanat etkinliğim oyun etkinliğim ve okuma yazmaya hazırlık çalışmamla yarına hazırım.. Yeni eğitim öğretim dönemimiz bol eğlenceli, bol etkinlikli, hayırlı, sağlıklı, huzurlu, mutlu, dolu dopdolu olsun💕💕💕💕 SÖZ UÇAR YAZI KALIR.. BLOG DA BİR YORUM DA SENİN OLSUN .. YORUM YAPMADAN GEÇMEYİN YAHU






9 yorum:

  1. Benimde cok merak ettigim tatillerinin nasil gectigi ins cok gezmis cok oynamis cok mutlu olmislardir. Guzel fikirler icin tesekkurler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim güzel yorumun için ben teşekkür ederim 💕💕💕💕

      Sil
  2. Öncelikle sayfanda seninle zaman geçirmek çok eğlenceli ve verimli oluyor Nuray öğretmenim �� teşekkür ederiz.. Bende çok özledim miniklerimi..güzel, huzurlu bir dönem geçirelim inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa çok teşekkkür ederim 💕💕 ne mutlu bana :D aynı güzel dileklerle 💕💕

      Sil
  3. Ogretmenim çok güzel bir ilk gün planı, bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz :) bir de eminim herkes benim gibi merak ediyordur, acaba okuldaki günlük akisiniz genelde nasıl oluyor?? Mesela serbest zamana ne kadar süre ayırıyorsunuz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam planın o günkü yoğunluğna bağlı ayrıca çocuklarımın da fikri önemli biraz daha oynamak ister misiniz yoksa etkinliklere başlayalım mı diye sorduğum da oluyor ara ara onlar biraz daha derse izin veriyorum esnek yani ayrıca birebir çalışmaktan daha keyif aldığım zamanlarda serbest zaman etkinliğinde 2şerli 3erli yanıma alıp yaptırıyorum dolayısıyla serbest zamanda daha çok vakit geçirmiş oluyorlar

      Sil
    2. Cevap için teşekkürler hocam :) 2. Dönem hepimiz için dolu dolu geçer umarım :)

      Sil
    3. 💕💕💕💕 rica ederim sevgiler 💕💕💕💕

      Sil
  4. Her zamanki gibi yine yararlı bir paylaşım çok teşekkürler Öğretmenim <3

    YanıtlaSil