instagram

28 Şubat 2017 Salı

A ram zam zam 💃🎶💃🎶

🙌şimdiiii bu youtube kanalını ben neden açtım biliyor musunuz 🤔🤔 yüklediğim oyunlardaki, etkinliklerdeki arka fonda çalan müziklerin isimlerini istiyorsunuz ya benden 🎶🎶malesef ben onları bilgisayarıma yüklerken orjinal isimleriyle değil aradığımda en kolay nasıl bulacaksam o şekilde kaydediyorum😎😎 şimdi size şarkılara nasıl ulaşacağınızı kısacık anlatayım🤓


Şarkıyı indirmek isteyenler 👉 videonun linkini kopyalayın https://www.youtube.com/watch?v=xpBd2IEESRE&feature=youtu.be

Kopyaladığınız linki http://www.youtube-mp3.org/tr adresinde gösterilen yere yapıştırın ardından videoyu dönüştür sekmesine tıklayın video laptopunuza tıpış tıpış inmiş olacak😆😆


Gelelim oyunumuza 👧👦 23 Nisan da küçük yaş grupları için oynatabileceğiniz eğlenceli oyunlardan biridir A ram zam zam👌👌 bu şarkıyı bi erkek seslendirmişti.. en kalın sesiyle👨👨 ondansa bu daha hoşuma gidiyor benim.. oynatırken daha eğleniyor sanki bizimkiler ikisini de dinleyip seçiminizi yapabilirsiniz.. diğerini internette çok rahat bulabilirsiniz😎


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder