instagram

10 Aralık 2016 Cumartesi

🙌 Do it yourself 😉 enamel boya mucizesi

🙌Do ıt yourself yani kendin yap projelerini seven biri olarak evde boyamadığım kavanoz, şişe, kap kacak kalmadı desem yeridir🤗  Elime ponpon fırça ve boyayı ilk aldığımda nereden başlayacağını bilmeyen ben 🤔 gözümü karartıp darbeleri vurmaya başladım hunharca şişelere 😁 ilk acemiliğimde güzelim taytımı da cep telefonumuda sıçrayan boyalara kurban ettim😣 aman ha siz siz olun eski kıyafetlerinizi giyip gazetenin üzerinde çalışın👌 Gelelim boyamayı nasıl yaptığıma
👉Boyama için gereken malzemeler; kavanoz, dilediğiniz renk enamel boya, ponpon sünger fırça, dekupaj kağıdı, dekupaj tutkalı, vernik, normal fırça, süsleme yapacaksanız kurdele🤓
Öncelikle boyayacağınız yüzeyi üzerinde kir, etiket, yapışkan kalmaması için tertemiz yıkayıp kupkuru yapın💦 sonra boyanızı bir miktar bir kaba boşaltın ve ponpon fırça yardımıyla pıtpıt yaparak enamel boyayı yüzeye uygulayın 🖌hava kabarcıkları kalmasın dikkat edin 🚫
Katları atmadan önce iyice kuruması önemli bir ayrıntı🤔 Kurumadan diğer katı attığınızda boya kalkıyor ve renk farkı olabiliyor 🙄4 kat attıktan ve tamamen kuruduktan sonra yüzeye uygulayacağınız dekupaj kağıdının arkasına dekupaj tutkalınızı hiç kuru yer kalmayacak şekilde sürün 🖌 ve yüzeye yapıştırın🗑 Daha sonra üzerinden tekrardan tutkalı tüm resme sürerek kurumasını bekleyin🙃 Fırınlama yaparsanız verniğe ihtiyacınız olmayacak.. Yok ben fırınlama yapmayacağım derseniz vernik uygulamayı tavsiye ediyorlar ama ben ne vernik kullandım ne de fırınladım bakalım nasıl olacak 🙃 hadi bakalim kollari sıvayalım 💪 evde ne var ne yoksa boyayalim😄



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder