instagram

13 Aralık 2016 Salı

Tutum, Yatırım ve Türk Malları Haftası🍊🍌🍇🍈💰👜

🙌Her yıl 12-18 Aralık tarihleri arasında okullarımızda Tutum, Yatırım ve Türk Malları Haftasını kutluyoruz🛍 Dün sınıfımdaki miniklere "Tutumlu olmak ne demek, Tutumlu çocuklar neler yapar?" sorularına🤔 "Akıllı olur, okula gelir, ödevlerini yapar.." cevaplarını alınca hemen bir araştırmaya girdim 🤓ve internetten eğitici bir animasyon film buldum👌 bugün izlettim📀 Bizimkiler çok beğendi yoğun istek üzerine iki kez izletmek durumunda kaldım 📺 sizde  videoyu  https://m.facebook.com/nurayogretmenim.blogspot/  linkinden  ekrana gelen videonun üzerine tıklayarak indirebilirsiniz🤗bu vesileyle facebook sanat.etkinlik adresimizi beğenmeyi unutmayın 🤗videoları oradan, etkinliklerin taslaklarını buradan paylaşıyorum 



1 yorum: