instagram

1 Nisan 2017 Cumartesi

Yaşasın dik yazı 💃💃

🙌Yazımı öğrenciye, öğretimi öğretmenlere ve ailelere zor olan bitişik yazı önümüzdeki sene itibariyle  tarihe karışıyor 👌 3. sınıftan itibaren sadece seçmeli ders olarak verilmeye devam edilecek olan el yazısının tahtını dik yazıya bırakması tüm ülkede büyük çoşkuyla karşılandı💃🎉💃 Çoluğu çocuğu, torunu torbası, seneye ilkokula başlayacak olan ebeveynlerin yazılı ve görsel medya aracılığıyla şahit olduğu "tü kaka" diye lanetlenen el yazısına bırakın seçmeli ders olarak talip olacaklarını yakınından uzağından bile geçeceklerine hiç ihtimal vermiyorum ben🙌 şahsen 🙋kendi adıma🙆  Özellikle seneye 1. sınıfı okutacak veli ve öğretmenler sevincinizi yürekten paylaşıyorum🤗 hepinize buradan selam olsun🙋 olan bu seneki minimini 1'lerin sevgili öğretmenlerine oldu.. napalım sağlık olsun💕 Biz de artık dosyalar dolusu rakamlar fotokopilerimizi önümüzdeki sene kış başında buruşturup yuvarlatarak kartopu oyunu için kullanırız❄ öğretmen öğretmenin külüne muhtaçtır diyerekten sonuna kadar destekçiniz olaraktan konuyu tatlıya bağlayaraktan 🍩E madem öyle önümüzde kalmış 2.5 ay bizde başlayalım rakamları tekrar babında dik yazı olarak vermeye✋ elimde eteğimde olan dökümanları sizin için düzenleyip yükledim.. belki bazı yerlerine minik dokunuşlar yapmanız gerekebilir✋ çıktı alıp çoğaltmadan önce gözden geçirmenizde fayda var.. benim özellikle sizlere hatırlatmak istediğim kalemi doğru tutmaları için çocuklara önayak olmamız..düzelir seneye süreç içerisinde diyerek üstünde durmadığınızda  faydadan çok zarar verdiğinizi haddim olmadan hatırlatmak isterim🤓 Benim en büyük avantıjım mesleğe ömrünü vermiş çok tecrübeli hocalarımla aynı okulu paylaşıp onların fikirlerini alarak bizimkileri seneye hazırlamak.. sizlere de duyduklarımı aktarıp ufacık katkıda bulunuyorsam ne mutlu bana..   diye bir söz vardı ya hani .. Ben de diyorum ki öğrettiklerim çocuklarım sizeyse yaptıklarınız kendinize..  şimdilik yeni etkinlikler hazırlamak üzere ben izninizi isteyeyim Allah'a ısmarladık..🙋













































































2 yorum: