instagram

2 Eylül 2020 Çarşamba

2020 - 2021 Eğitim öğretim yılı 1. dönem veli toplantısı gündem maddeleri





…………………………………………………. İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ’NE

                    

2020-2021 eğitim-öğretim yılı 1. Dönem veli toplantısını aşağıdaki gündem maddelerini görüşmek üzere …. /…. /2020’de saat …..’da okulumuz konferans salonunda yapmak istiyorum.

 

Gereğini bilgilerinize arz ederim.

 

 

                                                                                                                                                             ………………………………..

                                                                                                                                                                Anasınıfı öğretmeni

 

GÜNDEM MADDELERİ:

1.       Açılış, yoklama, gündem maddelerinin okunması

2.       Velilerle tanışma, yazman seçilmesi

3.       Okul öncesi eğitim programı hakkında bilgi verilmesi

4.       Sınıf ve okul kuralları ile ilgili bilgi verilmesi

5.       Pandemi sürecinde salgın tedbirleri, evde ve okulda alınması gereken önlemler, hijyen kuralları ve yapılması planlanan hazırlıklar ile ilgili bilgi verilmesi

6.       Pandemi sürecinde yüz yüze eğitim, uzaktan eğitim, eba kullanımı ile ilgili bilgi verilmesi

7.       Malzeme listesi, beslenme listesi, okula giriş çıkış saatleri, kılık kıyafet ve aidatlar hakkında bilgi verilmesi

8.       Belirli gün ve haftalarda yapılması planlanan etkinlikler ile ilgili bilgi verilmesi

9.       Aile katılım çalışmaları ve okul aile işbirliği önemi hakkında bilgi verilmesi

10.   Veli tarafından doldurulacak formların dağıtılması

11.   Veli görüşlerinin alınması

12.   Dilek ve temenniler

 

 

 

 

 

…. /…. / 2020

 


2 yorum: