instagram

11 Eylül 2020 Cuma

bugün okulumuzun ilk günü.. kendini nasıl hissediyorsun?

Endişeli ama bir o kadar da merak uyandıran belirsizliklerle dolu bir dönem başlıyor. Baş ağrısız sendromsuz belki 5 belki 10 öğrenciyle ve sadece 1 gün sürecek bir hafta ile 2020-2021 eğitim öğretim yılımız hepimize her şeyden önce hayırlı olsun ve sağlıkla gelsin. 5 kadrolu bir okulda 5 kayıtlı öğrenciyle norm fazlası olup civar okullarda görevlendirilen ben ve diğer öğretmen arkadaşlarım gibi olan meslektaşlarıma Allah kolaylık versin. Bizimki iki bilinmeyenli denklem misali.. yeni okul, yepyeni çevre, farklı bir veli-öğrenci profili, hem kendisini hem öğrencilerini yeni ortama alıştırmaya kaynaştırmaya çalışan yeni bir öğretmen :D  İyi diyelim iyi olsun o zaman.. ilk gün için hazırlıklı gitmek de fayda var diyerekten boyama sayfaları ile karşınızdayım.. Bir tane de kendiniz için boyamayı unutmayın.. Bakalım günün sonunda uzuncaaa bir aradan sonra kendinizi nasıl değerlendireceksiniz? 

Sayfaları bilgisayarınıza indirmek çok kolay.. Eğer laptoptan giriş yapıyorsanız ve google arama çubuğunu kullanıyorsanız hepten kolay.. Resmin üzerine tıkayıp açılan pencereden sağ tuş ile resmi farklı kaydet seçeneğini seçebilirsiniz

Telefonunuzdan giriş yapıyorsanız ve instagramda profil resminin altındaki açıklamadan bloga giriş yapıyorsanız linki tıklayıp adres çubuğu olan yerdeki alt alta üç noktadan  SAMSUNG İNTERNETTE AÇ (samsung kullanıyorum ben) sekmesini seçmeniz gerekiyor. açılan pencereden hangi resmi telefonunuza indirmek istiyorsanız resmin üzerine uzuncaaa basmanız yeterli.. 










 

3 yorum: